Vespan
En blogg om min Piaggio Vespa Touring 150 cc från 1961
söndag 11 november 2012
Vespan såld
Förra veckan satte jag in en annons på Blocket och idag kom det en spekulant och köpte vespan.
Det är med sorg i hjärtat jag säljer den men nu - när jag äntligen tagit MC kort - vill jag hellre åka på en lite större MC.
Senare inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)