söndag 11 november 2012

Vespan såld

Förra veckan satte jag in en annons på Blocket och idag kom det en spekulant och köpte vespan.



Det är med sorg i hjärtat jag säljer den men nu - när jag äntligen tagit MC kort - vill jag hellre åka på en lite större MC.