torsdag 14 juli 2011

Nytt sadelöverdrag

Även om ett patinerat skick är trevligt så är en dålig sadel inte så kul. Mitt sadelöverdraget var i såpass dåligt skick att jag omedelbart beställde ett nytt. Idag kom paketet med posten och jag bytte direkt.

Resultatet blev väldigt lyckat om jag får säga det själv.

Det gamla överdraget:

Sadelstommen:

Med det nya överdraget på:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar