lördag 23 juli 2011

Utflykt i skymningen

Vi tar oss en kvällstur med vesporna...















... genom det uppländska landskapet ...













... i den tidiga skymningen ...















... och strax efter kl 22 är vi hemma igen.

























Det är trevligt att använda sina vespor till utflykter i det vackra landskapet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar