Vespan
En blogg om min Piaggio Vespa Touring 150 cc från 1961
lördag 23 juli 2011
Utflykt i skymningen
Vi tar oss en kvällstur med vesporna...
... genom det uppländska landskapet ...
... i den tidiga skymningen ...
... och strax efter kl 22 är vi hemma igen.
Det är trevligt att använda sina vespor till utflykter i det vackra landskapet.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar